Re: [NETVAERK] hackerforsøg

Bjørn Fahnøe wrote:
Rettelse.
Det var indenfor en time ca. 3 pr sekund og med alle mulige forskellige brugernavne

Den 17-04-2005 kl 21:50 skrev Bjørn Fahnøe:

Jeg har i eftermiddag haft ca 2800 forsøg på at logge på min SSH-server
indenfor ca 1 minut, hvorpå serveren gik ned.
Hvad er meningen? Et forsøg på at hacke sig ind?

Har jeg også set nogle gange, dog ikke med /så/ mange forsøg ;- Forsvandt efter jeg ændrede mine sshd til porte i 20-30000 området.

--
Kind regards,
Mogens Valentin