Re: [NETVAERK] Postfix + courier

On Sat, 16 Apr 2005 15:28:48 +0200, Allan Kok wrote:

> Og mail kommer ikke frem. Er fordi min smtp-server ikke kan sende til
> fpo.mail.dk?
> Eller er der en opsætnings fejl?
>
> Min linie er en TDC-Bredbånd som er lukket på port 25
Du kan læse hvordan, du skal sætte det op her:
http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco_ss_int_bb_faq_58627
Find overskriften: Jeg vil gerne have min egen mailserver, hvad skal jeg
gøre?

Der er eksplicit skrevet en vejledning til postfix. Første gang jeg
støder på reel og kompetent kundeservice fra TDC:-)

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen