SV: [NETVAERK] OpenVPN og XP/Win2000

Jeg har med success installeret openvpn på min debian server, xp
maskiner. Jeg har dog haft problemer med at få forbindelse mellem dem
gennem et isdn-modem.

Så vidt jeg ved kan du ikke bruge vpn-klienterne i windows. Derfor skal
du både installere openvpn på linux boxen og windows maskinerne. Du kan
finde en exe-fil på openvpn.net, som hurtigt og enkelt installere en
openvpn klient.

René