Re: [NETVAERK] OpenVPN og XP/Win2000

I sslug.netvaerk, skrev frank nørvig:
>  Jeg har leget en del med OpenVPN på en linuxbox, hvor et antal Windows
>  2000 og XP klienter skal connecte mod.
>
>  Men jeg kan ikke få Windows til at tilslutte mod min openvpn-server. Er
>  der nogen herinde der har haft held med det? Kræver det at man også
>  installerer openvpn på Windows? eller kan man bruge de indbyggede
>  vpn-clienter i windows?
>
>  Eller er der anden vpn-software man kan anbefale?

Jeg har også rodet med det, dog uden at få det til at virke (havde kun
et par timer den dag).

Ikke at det løser dit problem, men hvis du får det til at virke, så må
du meget gerne dokumentere dit setup på wiki'en eller evt. bare i tekst
så vi kan inkludere det i Linux-bøgerne.

Hvis du får så meget mod på at du har lyst til at holde et foredrag, så
er jeg 100% sikker på at dette er et emne der har interesse.

Jesper

... der er blevet medlem af Free Software Foundation i denne uge:
https://www.fsf.org/associate/join/am_join_form1