Re: [NETVAERK] Problem med at sende mail fra en suse 9,2

On Apr 7, 2005 3:18 PM, sslug@sslug <sslug@sslug> wrote:
> [...]

har du sagt til php eller postnuke den skal sende post via localhost?
husker du at sætte en gyldig from email med?

-Doc
--
Evry little box should have a pat on the back by uid 0 at least once a day
Even a tux or a beastie needs love, just like I do :o)