Sløv suse 9.2

Hej.

Jeg har netop skiftet min SME ud med en Suse 9.2 . Den skal kører mail og web samt være router for et lille lokalnet. Foran suse er der en router.

Det virker. Men det går meget langsomt i forhold til SME.

Internet på clienterne snegler sig afsted, med "timeout" indimellem.

Men hvorfor?

En ting kan jeg se: Jeg kan ikke længere kontakte den eksterne gateway 10.0.0.1 fra clienterne, det kunne jeg fra SME.

Kan jeg få et par hints til at få det til at køre lidt bedre?

Hilsen Claus