Re: [NETVAERK] Postfix + courier + autoreply

On Sun, 03 Apr 2005 09:37:15 +0200, Allan Kok wrote:

> Jeg ville nu gerne have mulgheden for at sætte en autoreply. Er der
> nogen der har et godt forslag/hint til en sådan udbygning?

Du kan opsætte sqwebmail, og dér give mulighed for, at folk kan logge
ind og opsætte diverse regler for serverens håndtering af deres mails,
herunder auto-replies.

Eller du kan lade dig inspirere af, hvorledes det foregår i Postfix Admin:
http://high5.net/postfixadmin/

(Er vist beskrevet i en README-agtig fil i Postfix Admin's tar-ball.)

Bemærk dog
http://forums.high5.net/lofiversion/index.php/t2231.html