Re: [NETVAERK] Wireless AP på Linux

On Wed, 30 Mar 2005, Tomas Krag wrote:

> på madwifi hardware support siden. Mere detaljeret er denne side, med en
> liste over stort set alle kort og deres chipset:
> http://www.linux-wlan.org/docs/wlan_adapters.html.gz

Det er for uoverskueligt. Jeg er på jagt efter 802.11g (evt +a) med
mulighed for extern antenne, cardbus og god support under Linux. Jeg vil
gerne undgå at skulle kikke på kortets revisionsnummer for at finde ud af,
om det er OK.

Hvad bør jeg købe?

/Ole
--
I AFTEN:
Diskuter IT-politik med Socialdemokraternes IT-politiske ordfører