Wireless AP på Linux

Hej

Jeg sidder og leger lidt med at lave mit eget access point/router på en Linux kværn.
Jeg er rendt ind i problemer med mit wireless kort, som ikke rigtigt håndterer master mode godt (jeg har cisco 340 og 350 pcmcia kort). Jeg kan får en bridge til at fungere mellem almindelige nic's, men data vil ikke rigtig flyder over det trådløse.

Er der nogen, som kan anbefale nogle wireless kort, som kan løse opgaven - og gerne .11g så jeg kan køre 54mbit.

På forhånd tak.

/Domingo