Re: [NETVAERK] Intel Wireless pro 2100 3b

Laurits Hartmann wrote:

jeg har installer mandrake 10.1 powerpack på min bærebar twinnote 1557.
Mit wireless virker fint, bort set fra at jeg ikke kan få lov at bruge wep
kryptering       på mit Acces point. Men uden kryptering går det fint.

Så vidt jeg husker er det en temmelig gammel version af Intel driveren der er i Mandrake distributionen - vist noget i stil med 0.44, hvor seneste version er 1.x. Hent og installer den nyeste fra ipw2100.sourceforge.net, så er du kørende (med WEP og det hele).

Mvh
Kenneth