Apache2: NameVirtualHost "stjæler" main servername

Hej!

Jeg har haft en apache2 kørende uden problemer et stykke tid.

Servername www.mit-domæne.dk
DocumentRoot /www/mit-domæne

Det har virket fint. Når man går ind på adressen www.mit-domæne.dk får man serveret indholdet fra /www/mitdomæne. Jeg skal nu hoste et par domæner for nogle venner. Jeg har kun et public IP nr på min server, så jeg har kastet mig over VirtualHost direktivet og tilføjet følgende til min httpd.conf:

NameVirtualHost *

<VirtualHost *>
   DocumentRoot /www/ven1
   ServerName www.ven1.dk
</VirtualHost>

<VirtualHost *>
   DocumentRoot /www/ven2
   ServerName www.ven2.dk
</VirtualHost>

Det virker også fint. Når man går ind på adresserne www.ven1.dk og www.ven2.dk får man serveret deres respektive indhold. Problemet er mit eget domæne. Det virker ikke længere. Hvis jeg går ind på adressen www.mit-domæne.dk så får jeg serveret indholdet af ven1's domæne. Eller dvs. jeg får serveret indholdet af den første virtual host. I DNS opsætningen er mit-domæne oprettet som A record og ven1 og ven2 som CNAMES.

What to do? Skiller jeg mig af med vennerne eller hur? ;-)

Har i øvrigt et lille tillægs spørgsmål: Hvis man globalt på serveren vil tillade "server side includes" og desuden vil tillade brugen af .htaccess filer hvad skal så skrive?
Lige nu bruger jeg:
AllowOverride All
Rent sikkerhedsmæssigt er det vel lidt overdrevet???
Kan man ikke skrive noget i retning af: AllowOverride htacces SSI

På forhånd tak!
Anders M