Intel Wireless pro 2100 3b

hej

jeg har installer mandrake 10.1 powerpack på min bærebar twinnote 1557.
Mit wireless virker fint, bort set fra at jeg ikke kan få lov at bruge wep
kryptering       på mit Acces point. Men uden kryptering går det fint.

jeg prøver at få forbindelse ved at skrive.

sslug@sslug acix]# iwconfig eth2 essid "ap11b" key s:test
Error for wireless request "Set Encode" (8B2A) :
   SET failed on device eth2 ; Operation not supported.
sslug@sslug acix]#

jeg kan ikke lige finde ud af hvad jeg skal gør for at få det til at virke.

Håber at i kan hjælpe

Hilsen Laurits Hartmann