Re: [NETVAERK] Arp poisoning detection

On Mon, Mar 07, 2005 at 03:52:02PM +0100, Christian Iversen wrote:
> Ja, men når det sker kan du vel slå din gateway op i arp, for at se hvem der
> leger router?

Hmm.. ja, eftersom vi altid har et firewall auth system kørende kan vi
altid sammenholde MAC adresse med et username og dermed se præcis hvem
der er synderen.
Tak for svarene, nu burde jeg have nok til at kunne forberede mig godt
til næste arrangement jeg skal være med til at holde :)

--
Anders
PGPKey: http://random.sks.keyserver.penguin.de:11371/pks/lookup?op=get&search=0xD4DEFED0