Re: Re: [NETVAERK] Driver til netkort køb hos Zeitech

Hej M.R.

Ja der gik lige lidt tid før jeg fik det installeret, men det fungerer da.
Signalstyrken er ikke så god og forbindelsen forsvinder til tider, så super
stabilt vil jeg nu ikke kalde det.

Jeg installerede det på en FC3 ved at downloade

 kernel-2.6.10-1.741_FC3.i586.rpm
 madwifi-kmdl-2.6.10-1.741_FC3-0.9.4.12-15.rhfc3.at.i586.rpm

og  køre dem i den rækkefølge og foretage reboot

herefter var der lidt opsætning i KWiFiManager og så var der ellers hul
igennem.

m.v.h
Torben G Hansen

Hvordan fungerer det med PCI/PCMCIA/USB eller hvad du nu bruger? Jeg har
kun prøvet mini-pci
> Mange tak for hjælpen M.R.

Ingen årsag:-)
--