Qmail brugere og passwords gone bye-bye

Hola gruppe,

Opgraderingen til Fedora Core 1 til 3 er ikke helt færdig med at gøre knuder.

Jeg bruger Qmail og har brugt Qmailrocks.org som installation. Jeg har et par domæner, og har selvfølgelig gemt hele /home/vpopmail, der rummer alle domæner, mailboxes, brugernavne og passwords. Men det er Qmail tilsyneladende ligeglad med. Den godkender nemlig ikke nogen af de passwords, den burde. Jeg synes, det lugter lidt af noget med nogle rettigheder til filer og/eller mapper. Hvad skal jeg kigge efter?

/Bernt