Re: [NETVAERK] Server forsvundet

Nu ved jeg ikke hvor du står, men her er et par forslag:
kør
testparm -v
Den tester din smb.conf og giver en udskrift af samtlige defaultindstillinger
Kontroller din smbpasswd, er dine brugere her og ser de ud som nedenstående:
bruger-id:505:AC6H.........osv.
Har du logget ind på dine windowsmaskiner med rigtigt brugernavn og password?
Bjørn