Re: [NETVAERK] Server forsvundet

Hola!

Jeg har nu slået iptables og SElinux fra, og det hjalp. Lidt. Nu kan jeg (og alle andre) se mine websider. Jeg kan også se min server på windåse-netværket, men den vil ikke acceptere nogen form for tilgang. Samba er sat op til at acceptere alle brugere med læse-adgang. Skriverettigheder er kun for særligt indviede. Men jeg må stadig ikke høre min musik og/eller se mine film osv. Jeg kan se serveren (piskoeter), men ikke de enkelte shares, og når jeg prøver at tilgå dem, siger Samba, at jeg ikke har de rigtige rettigheder. Hvad kan jeg have gjort forkert?

Og så er der lige den detalje, at jeg generelt ikke er vild med at køre med piv-åbent system...

/Bernt