Re: [NETVAERK] Samba og forskellige kerner

On Wed, 2005-02-16 at 10:43, Lars Brandi Jensen wrote:
> Efter at have skiftet fra kerne 2.6.8-r4 til 2.6.9-r14 på min gentoo
> kasse, er skrivning til en mountet samba-share ( samba 2.2.3 ) blevet
> rigtig langsom. Nu har jeg googlet rundt og ikke rigtig kunne finde
> nogen forklaring på den lidt underlige opførsel. Er der nogen der kan
> give et bud ?
>
> Lars Brandi Jensen

Dette hjælper dig ikke, men om ikke andet kan det nok forhindre dig i at
tro det er dig som har kvajet dig.

..- På den anden side set skal man jo aldrig sige aldrig...   :-)

Jeg benytter FC2 og mounter Samba shares på en RH9.
Det virker udmærket.

Men efter opgradering fra 2.6.9-1.3_FC2 til 2.6.9-1.6_FC2 svjh. så kunne
jeg ikke skrive til noget som helst der var mountet vha. smbfs.
Men KUN fra OO. Og her gik der meget laaang tid førend OO gav op.
Fra Nautilus virkede det OK.

Så, derfor benyttede jeg 2.6.9-1.3_FC2 indtil 2.6.9-1.11_FC2 hvor
problemet ikke forekom.

/Kenn