Re: [NETVAERK] IPCOP 1.3.0 - Windows/XP ?

Er sådan set stadig mit problem og jeg over vejer nu de andre muligheder end PSK, men hvordan dælen for jeg så konventeret de certifikater som min ipcop's pem filer har lavet til noget som kan læses ind i Microsoft MMC ?

- Jeg tænker på mmc har en mulighed for import af .PFX .P12 og .P7B samt .sst og de skal vel laves ud fra indeholdet af .PEM filerne på ipcop.

Med Venlig Hilsen Filip Stadler