Re: [NETVAERK] IPCOP 1.3.0 - Windows/XP ?

Jeg har opdateret til IPCOP 1.4.2 nu

10:43:13 pluto[29406] packet from 80.197.58.159:500: initial Main Mode message received on 213.237.63.98:500 but no connection has been authorized with policy=PSK

Er sådan set stadig mit problem og jeg over vejer nu de andre muligheder end PSK, men hvordan dælen for jeg så konventeret de certifikater som min ipcop's pem filer har lavet til noget som kan læses ind i Microsoft MMC ?

Med Venlig Hilsen Filip Stadler