Spamassassin3, amavisd-new og SPF

Der burde være tests for SPF i spamassassin3 så vidt jeg kan læse, men
laver jeg en:

ls -tr | xargs zgrep SPF
i /var/lib/amavis/virusmails/

så får jeg ikke nogle hits.. med andre ord, testen fra spamassassin har
aldrig skrevet noget i headeren.

Heller ikke hvis jeg su - amavis og laver en amavid debug, bliver den
listet.. så tanken var at det er slået fra.  Men jeg kan ikke finde
noget sted at slå det til og fra og modulet Mail::SPF::Query er
installeret på maskinen.

Any clues?

Andre der har fået det til at virke?

Jesper