Re: [NETVAERK] Default interface

Hej Robert,

ja det er muligt, men jeg tror en forudsætning er, at du på en eller
anden måde kan klassificere programmets traffik. Måske det altid bliver
sendt med en bestemt source/destination port; eller bliver sendt til/fra
en bestemt mac/ip-adresse; eller måske endnu lettere at programmet kan
markere alle pakker som det sender.

Derudover skal du sætte nogle qdisc op. du kan finde meget inspirration
til at gøre dette her:

http://lartc.org/howto/

http://iptables-tutorial.frozentux.net/iptables-tutorial.html

Held og lykke. Håber du kan bruge ideerne.

Kh
Thomas