Re: [NETVAERK] Serverovervågning

Mandag den 31. januar 2005 10:41 skrev Henrik Storner:

> Men jeg vil da ikke lade chancen gå fra mig til at gøre lidt reklame
> for et nyt system der hedder "Hobbit", og som er udviklet af
> undertegnede på baggund af mine erfaringer med brug af Big Brother.
> Og i modsætning til Big Brother er det Open Source.

Det er en god ting at tage chancer !
Jeg har hentet og installeret den ( 2/4-05 udgaven) på min Fedore core2.
og den virker faktisk fint, bortset fra at jeg ikke kan få adgang til at
administrere den, jeg har under install/opsætning valgt en eksisterende
bruger (ikke root) men når jeg bliver promtet for brugernavn/passwd får
jeg bare prompten i hovedet igen

mvh/gert

--
When the leaders speak of peace
The common folk know

Every day, to earn my daily bread
I go to the market where lies are bought
Hopefully
I take my place among the sellers.
		-- Bertolt Brecht, "Hollywood"