Re: [NETVAERK] Maskine finder ip?

Niels Elgaard Larsen wrote:
Jeg gjorde det engang med et cron job, der sendte en tom mail. Så kunne jeg se adressen i IP-headerne. Men dyndns.dk var mere egnet til mit formål.

Se, det var jo ikke en løsning, jeg kunne også sagtens lave et cronjob, hvis jeg vidste hvilken kommando eller hvilket script jeg skulle lave ;)

DynDNS kræver jo at routeren understøtter det, eller noget i den stil, med mindre Linux har et program til at rapporterer til DynDNS om IP adressen..

Mvh:
Kim Monberg