Re: [NETVAERK] Trådløst netværksprojekt -Copenhagen Wireless

I sslug.netvaerk, skrev Keld Jørn Simonsen:
>  Vi snakkede på installparty-mødet på Amager om at lave et trådløst
>  netværk til de omkringliggende boliger. Derudover talte vi om at udbygge
>  dette til et Copenhagen Wirelsee, i stil med NYC Wireless og Seattle
>  Wireless, altså et gratis trådløst net over hele København. Nogen
>  talte også om World Wireless, man han er også så flyvsk:-)

free beer?

Det lyder da lækkert, men hvordan sikrer man sig mod misbrug? Altså jeg
tager min bærbare med og sender en million milliarder spammails fra den
mens jeg er koblet op på det net?
(Ok, det kan nemt klares med en firewall, men problematikken er den
samme.)

>  Vi talte om at diskutere det her på listen, men så lave en egentlig
>  arbejdsgruppe om det.

Det lyder spændende. Har du link til NYC Wireless, etc. etc. så man evt
kan læse om den tekniske side bag?

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
Jabber ID: sslug@sslug