Re: [NETVAERK] kryptering af mail

I sslug.netvaerk, skrev Claus Larsen:
>  Mozilla har en funktion enigmail, er det en god måde at kryptere sine
>  mails på?

Det er en smagssag..  jeg tror de fleste syntes det er Ok.

>  Betyder det at der vil være nogle der ikke kan se mine mails?

Når du krypterer en mail, så benytter du modtagerens offentlige nøgle
til at kryptere med, dermed er det kun modtageren der kan læse den.

>  Er der en bedre måde at kryptere/sikre sine mails på?

Det afhænger af hvem du har hemmeligheder for.. og hvad bedre er i denne
sammenhæng.

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
Jabber ID: sslug@sslug