Re: [NETVAERK] Fejl i netkort

On Thu, 07 Oct 2004 23:01:24 +0200, Ole Tange wrote:

> Jeg gætter på, at du benytter FTP til transmission. Kan du reproducere
> fejltransmission ved at benytte f.eks. scp?
Det er faktisk lige gyldigt, om jeg benytter ftp eller scp. Begge
muligheder er forsøgt. Prøver et par dage med rtl8139 for at se, om det
er en fejl i 8139too.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Get my public GnuPG keys:
mir <at> datanom <dot> net
http://keyserver.veridis.com:11371/pks/lookup?op=get&search=0xE501F51C
mir <at> miras <dot> org
Civilization is the limitless multiplication of unnecessary necessities.
		-- Mark Twain