Re: [NETVAERK] Fejl i netkort

On Thu, 07 Oct 2004 18:53:34 +0200, Doc Nielsen wrote:

> Mit bedste råd er at glemme 8139too og/eller cp8139 og i stedet prøve
> scylds dejlige rtl8139 driver. Den har tjent mig vel de sidste 3-4 år.
>
> http://www.scyld.com/rtl8139.html

Jeg prøver den af et par dage. Lidt problematisk oversættelse med
gcc-3.4, da oversættelsesoplysninger nederst i source kun gælder for
gcc-2.95

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Get my public GnuPG keys:
mir <at> datanom <dot> net
http://keyserver.veridis.com:11371/pks/lookup?op=get&search=0xE501F51C
mir <at> miras <dot> org
If two people love each other, there can be no happy end to it.
		-- Ernest Hemingway