Re: [NETVAERK] Trådløst PCMCIA-kort - hvad skal jeg vælge?

Svend Runge Nielsen <sslug@sslug> writes:

> Er der nogle, som har et godt råd til hvilket kort jeg med fordel kan
> anskaffe mig. Og hvis man ellers har lyst til at overøse mig med tips
> og gode råd ang. trådløst netværk, skal man da være hjertens velkommen
> :-)

Jeg er glad for mit 3COM XJACK kort, det kører ikke hundrede %
problemfrit, men det er ok. Det er et atmel chipset som er godt
understøttet. Det er omkirng et år siden at jeg købte kortet, de kan
have skiftet chipset, så du bør nok lave lidt research.

Det rigtig fede er at XJACK antennen, som kan puttes ind i kortet, så
man ikke har en klods der stikker ud, når man pakker maskinen ned.

--
Christian Jul Jensen