Trådløst PCMCIA-kort - hvad skal jeg vælge?

Hej NG

Jeg er på jagt efter et trådløst netkort til min bærbare computer. Hastighed betyder mindre, bare kortet kan køre under linux (debian) og ikke er alt for bøvlet at sætte op.
Jeg har allerede fundet et billigt kort af mærket Allnet (model ALL0182), men kan finde ikke noget software som understøtter netop det kort.

Er der nogle, som har et godt råd til hvilket kort jeg med fordel kan anskaffe mig. Og hvis man ellers har lyst til at overøse mig med tips og gode råd ang. trådløst netværk, skal man da være hjertens velkommen :-)

Mvh.
/Svend R. Nielsen