Apache går ned

Hej
Jeg har en mailserver der kører pop, imap og webmail (Squirrelmail)
Den går ned engang i mellem, dvs med ugers eller måneders mellemrum.
Jeg har taget et uddrag fra loggen hvor den går ned
[Mon Aug 30 05:10:58 2004] [error] [client 212.13.208.134] client denied by server configuration: /var/www/cgi-bin/openwebmail
[Wed Sep  1 04:02:19 2004] [notice] SIGUSR1 received.  Doing graceful restart
accept_mutex_on: Identifier removed
accept_mutex_on: Identifier removed
accept_mutex_on: Identifier removed
[Wed Sep  1 04:02:20 2004] [notice] Apache-AdvancedExtranetServer/1.3.26 (Mandrake Linux/6.1mdk) mod_ssl/2.8.10 OpenSSL/0.9.6g sxnet/1.2.4 PHP/4.2.3 configured -- resuming normal operations
[Wed Sep  1 04:02:20 2004] [notice] suEXEC mechanism enabled (wrapper: /usr/sbin/suexec)
[Wed Sep  1 04:02:20 2004] [notice] Accept mutex: sysvsem (Default: sysvsem)
[Wed Sep  1 04:02:20 2004] [alert] Child 32579 returned a Fatal error...
Apache is exiting!

Når jeg genstarter Apache kører den fint igen, men da jeg ikke selv bruger webmail, men pop3 opdager jeg det ikke før nogen gør mig opmærksom på det.

Har nogen et forslag til hvad der kan være i vejen

mvh
Bjørn