gentoo 2004.2 tele2 adsl

Hej!
Jeg har på denne maskine kørt Gentoo 1.4, og netværket kørte uden problemer.
Jeg opgraderede til 2004.2, dvs. jeg installerede forfra på en ny partition,
og nu er der nogle problemer med netværket. Jeg har ledt i mange timer i min
gamle Gentoo's /etc-filer, men jeg har ikke kunnet finde noget, der kunne
hjælpe mig til at få mit netværk til at køre ordentligt.
Jeg fandt filen ved navn dhcpcd-eth0.info, som vist har alle de oplysninger,
jeg skal bruge. De er

IPADDR=130.228.168.109
NETMASK=255.255.192.0
NETWORK=130.228.128.0
BROADCAST=130.228.191.255
GATEWAY=130.228.128.1
DOMAIN='tele2adsl.dk'
DNS=129.142.7.100,195.82.195.100
DHCPSID=130.227.211.5
DHCPGIADDR=0.0.0.0
DHCPSIADDR=130.227.211.5
DHCPCHADDR=00:80:5F:6F:3D:58
DHCPSHADDR=00:02:3B:02:67:FB
DHCPSNAME=''
LEASETIME=3600
RENEWALTIME=1800
REBINDTIME=3150
INTERFACE='eth0'
CLASSID='Linux 2.4.22-mywin4lin i686'
CLIENTID=00:80:5F:6F:3D:58

Men jeg ved ikke, hvilke filer jeg skal skrive oplysningerne i.
I øjeblikket forbinder jeg til internettet med
dhcpcd eth0
hvilket tager et minut. I den anden opsætning tog det et sekund.

De problemer jeg mærker i mit netværk er, at browseren fryser ved visse links
--
Venlig hilsen / Greetings from
Claus Ladekjær Wilson