SV: [NETVAERK] APACHE-SSL løsning????

> [klip]

> udemærket fra
> langsom, og
>
> Kører du TUN eller TAP?

Jeg har prøvet både TUN og TAP. Jeg oplevede ingen større forskel.

> Har du sat en wins server op således at windows maskinerne
> ved hvor samba maskinen er?

Jeg har indført følgende i smb.conf filen:

Netbios name = sambaserver
wins support = yes
local master = yes
domain master = yes
preferred master = yes
os level = 65

og tilføjet samba-serverens tap0/tun0 adresse under wins-adresser i
TAP-Win32 Adapterens avancerede egenskaber.

> Har du overvejet webdavfs i
> stedet for samba?

Jeg har ikke prøvet webdavfs, men det vil jeg kigge på.

Tak for hjælpen.

René

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 22:41 CEST [an error occurred while processing this directive]