SV: [NETVAERK] Apache/DNS: virtual domains "indefra"

Det problem kender jeg godt. Sådan opførte mit net sig også, da jeg skiftede
router og senere opdaterede dennes firmware. Det er noget med DNS. Jeg kan
ikke identificere eller forklare problemet, da jeg ganske enkelt ikke
forstår det.

Men hos mig hjalp det at tvinge routeren til at opdatere sin DNS fra et
eller andet sted, der indeholder dns på dine virtualdomains. På min SMC
Barricade kan man gøre det via admin-interfacet.

/Bernt

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 22:41 CEST [an error occurred while processing this directive]