Re: [NETVAERK] Wonder Shaper på debian?

Jeg ved ikke noget om Debian, så det kan jeg ikke hjælpe med, men jeg
kender lidt til Wondershaper.

Hvad er output hvis du kører

tc -s qdisc

Det vil vise dig hvilken slags traffic-shaping der kører. Hvis der ikke
er noget output, er der ikke noget der kører!

Der er 2 slags wondershaper, wondershaper og wondershaper.htb hedder de
vist. De gør det samme, men på hver deres måde. wondershaper.htb er
lettere at forstå, men kræver en nyere kerne.

Peter.