Problemer med ssh login på Fedora

Hej

Jeg har lige installeret Fedore Core 1 på en maskine, men jeg kan kun logge ind som root via ssh over nætværket. Når jeg prøver at logge ind som almindelig dødelig får jeg blot:

Connection to 10.0.14.166 closed by remote host.
Connection to 10.0.14.166 closed.

Jeg har prøvet at kikke i sshd manualen, men den nævner kun /etc/nologin som ikke skal eksistere (og heller ikke gør det)

Hvad er der galt?

Jeg har installeret det hele og tilladt www og ssh at gå igennem firewallen, så det skulle ikke være det (og root kan jo godt logge ind)

Jeg håber at nogen kan komme med en forklaring for det er jo ikke så smart at det kun er root der kan logge ind på maskinen.. :-)

Her er output fra ssh med -v efter den spørger om passwd som den tilsyneladende aksepterer.

sslug@sslug's password:
debug1: packet_send2: adding 64 (len 59 padlen 5 extra_pad 64)
debug1: ssh-userauth2 successful: method password
debug1: channel 0: new [client-session]
debug1: send channel open 0
debug1: Entering interactive session.
debug1: ssh_session2_setup: id 0
debug1: channel request 0: pty-req
debug1: channel request 0: shell
debug1: fd 3 setting TCP_NODELAY
debug1: channel 0: open confirm rwindow 0 rmax 32768
debug1: channel_free: channel 0: client-session, nchannels 1
Connection to 10.0.14.166 closed by remote host.
Connection to 10.0.14.166 closed.
debug1: Transferred: stdin 0, stdout 0, stderr 85 bytes in 0.0 seconds
debug1: Bytes per second: stdin 0.0, stdout 0.0, stderr 2985.6
debug1: Exit status -1

Hilsen

Søren Koch
Cand. scient., ph.d.