Re: [NETVAERK] Postfix vil ikke levere til en "localhost"!!

On Thu, 13 May 2004 14:16:14 +0200, marc wrote:

> Ja postfix lytter på 127.0.0.1. Og ja porten er åben.
>
> Bruger postfix ikke min hosts tabel til at slå op i?
> Så den burde da ikke slå domain2.domain1.dk, op til min externe adr, men
>   som localhost.
Alt på venstre side af @ skal tillades relay. domain2.domain1.dk !=
*domain1.dk. domain2.domain1.dk opfattes som et andet domæne, der skal
have særskilt specifik tillades i mydestination.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Get my public GnuPG keys:
mir <at> datanom <dot> net
http://keys.se.linux.org:11371/pks/lookup?op=get&search=0xE501F51C
mir <at> miras <dot> org
http://keys.se.linux.org:11371/pks/lookup?op=get&search=0xE3E80917
Use recursive procedures for recursively-defined data structures.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)