Postfix vil ikke levere til en "localhost"!!

Jeg har postfix sat op så den køre som min mail server. Og den køre også næsten fint. Den levere og gør ved.

Jeg har to domæner den tager imod fra domain1.dk og domain2.dk. Skriver men til sslug@sslug eller sslug@sslug, gå det lige igennem.

Men skriver man til sslug@sslug, så få jeg den ikke. Men bare en log entry, som denne:

ACCE94DD71: to=<sslug@sslug>, relay=none, delay=505, status=deferred (connect to domain2.domain1.dk[(Min globale ip)]: Connection refused)

Selv om jeg i min hosts fil har det her:

127.0.0.1 domain2 domain2.domain1.dk

Og når jeg pinger domain2.domain1.dk, for jeg også fat i localhost.

Så jeg kan ikke forstå at den kigge på min domain2.domain1.dk globale ip-adr.
Nogle der kan forklare mig det??