Re: SV: [NETVAERK] Mail relay fra brugere

Hej Bernt,

Jeg kender desværre ikke Qmail, men i postfix kan der sættes en option for
at mail skal kunne sendes af "Host" eller "Subnet", dette defineres i et
parameter der hedder noget med "relay", det er formentlig noget lignende
under Qmail - her må Qmail brugere / hajer på listen kunne være
behjælpelige ;-)

I min squirrelmail installation har jeg en mappe der hedder "conf", deri
ligger et perl script der hedder conf.pl, dette kan startes med "perl
conf.pl" eller ./conf.pl

Heri er der en sektion omkring local server settings. Bl.a. smtp server.

Mvh
Carsten