SV: [NETVAERK] e-smith netværk

Hvis du alligevel har to LAN-interfaces i maskinen, så vil jeg helt sikkert
anbefale, at du kører e-Smith i Server/gateway-mode. Det er det sikreste.
Dermed ikke sagt, at server-only er direkte usikkert - har selv kørt et
tilsvarende setup tidligere uden problemer. Men serveren bruger ikke mange
ressourcer på det alligevel, så hvorfor ikke fordoble sikkerheden? Det giver
dig i tilgift også lidt mere styr på sagerne...

/Bernt