Re: [MOEDE] Taler om fri software til Microsoft Windows

Ole Tange wrote:
> Til en konference i efteråret (på Fyn) mangler jeg en taler til at
> tale om dagligdagsprogrammer til Microsoft Windows, som er fri
> software (e.g. Firefox, OpenOffice, GIMP, Inkscape). Publikum er fra
> den grafiske branche, men primært fokus skal være hjemmebrug.
>
> Nogen bud på hvem jeg kunne bruge?

Var der mon nogen danskere der bidrog aktivt til "the opencd", som jo netop
var en samling af fri software til Windows på en cd - derunder de programmer
du nævner som eksempler.

> Var der ikke noget med en familie,
> som fik installeret fri software og blev tvunget til at bruge det i en
> måned?

Der er link til udsendelsen her:
http://www.dr.dk/DR1/penge/2008/10/29103712.htm

Der var vist nogle folk fra Ubuntudanmark.dk som havde været involveret med
installation og opsætning af maskinerne, så måske kan de være behjælpelige
med evt. at finde frem til familien.