Re: [MOEDE] Wireless aften 1. juli

2009/6/24 Thomas Bųjstrup Johansen <sslug@sslug>:

> er det d. 1 juli som der står i den mail du har sendt eller er det den 2
> juli som du skriver her ?

Som rettet flere gange og som skrevet i announce: onsdag 1. juli.

> Kan man installer en CativePortal i DD-WRT?

Måske.

> og hvis ja kunne det være noget til mødet du vil vise

Ahh... du har ikke læst, at der er tale om en workshop. Det er ikke et
foredrag, hvor jeg kommer og viser noget som helst. Det er en aften,
hvor vi sætter os sammen og finder ud af, hvad vi kan få til at virke.

Du er velkommen til at tilføje ideen om CaptivePortal på
http://wiki.sslug.dk/index.php/WirelessWorkshop

/Ole