Re: [MOEDE] Wireless aften 2. juli

Ole Tange wrote:
> Ellers synes jeg, vi skal annoncere en wireless workshop aften d. 2. juli.
>
> Her er nogen af de ting, der kunne laves:
>
> * access point (som har USB port) får flere netkort med USB netkort,
> så de kan accesse andre trådløse net
> * prioriteret adgang: Ejeren får altid nok båndbredde, mens gæster får
> den overskydende. Ejeren skal registrere sig een gang for hver
> MAC-adresse.

Det kunne vi da godt prøve. Ville du evt. tilbyde at indlede med et mindre
foredrag (om openwrt?). Ellers ville det kun være interessant for dem som
har et access point der kan nogle ting, og som er villige til at
eksperimentere med softwaren, eller?

Vi har selv en lang saga kørende om mere eller mindre defekte access points
i lokalgruppen - så måske ville det være en god anledning til at samle ind
til at købe et access point af en vis kvalitet ;-)