Re: [MOEDE] Wireless aften 2. juli

Citat af "Ole Tange" <sslug@sslug>:

Holder onsdagsklubben på Howitzvej sommerferie?

Ellers synes jeg, vi skal annoncere en wireless workshop aften d. 2. juli.

Det bliver så i 2014 ...

Mener du onsdag d. 1 juli, eller torsdag d. 2 juli?

Her er nogen af de ting, der kunne laves:

* access point (som har USB port) får flere netkort med USB netkort,
så de kan accesse andre trådløse net

Glæder mig til at høre hvad ideen med det er.

* prioriteret adgang: Ejeren får altid nok båndbredde, mens gæster får
den overskydende. Ejeren skal registrere sig een gang for hver
MAC-adresse.

hvis vi bruger prio scheduler, så burde det kunne løses forholdsvis nemt. har ikke brugt den før, men den så ud til at være nem at sætte op.

Jeg har selv et projekt hvor jeg skal bruge et accesspoint med usb og lavt strømforbrug, så jeg kunne godt finde på at dukke op.

/kallenberg

/Ole