Re: [MOEDE] Foredragsrække om servere!

Henrik Christian Grove wrote:

> Jeg vil stadig gerne fortælle om postfix,
Lyder godt!

> men pop3/imap-delen vil jeg
> helst ikke fortælle om (måske ændrer det sig i løbet af et par
> måneder).
Det er bare ok.

> Ja, se der er jo et godt spørgsmål. I første omgang er det nok en idé at
> vente til efter sommeren.
Hvornår du vil køre det, er selvfølgelig op til dig!

> Med mindre Mikkel (eller en anden) melder sig
> til at tale om en pop/imap-server
Det vil i alle hensende, være bedst at, foredragene køre i den "rigtige"
rækkefølge, men hvis der ikke er nogen der melder sig, kan vi så ikke bare
køre de fredrag, fra listen, hvor der er nogen der melder sig?

> (jeg mener det er forkert at kalde det
> en MDA).
Jeg tog det fra ubuntu.wiki: https://help.ubuntu.com/community/MailServer,
om det er rigtigt eller ej, har jeg ikke så meget forstand på. Eller er det
noget med at den kun viser mailen og ikke levere den?

> Men det kan man jo altid, og hvis du mener at foredragsholderene har et
> forhøjet ansvar for at svare på spørgsmål om emnet, så trækker jeg mig
> øjeblikkeligt.
Der er ikke noget ophøjet ansvar, til at svare på postlisterne, det er bare
det sædvanlige tilbud om at bruge postlisterne.
Planen var at køre den her række foredrag, da der var en forespørgelse på
dem (bla. fra undertegnede), så hvis du vil holde foredraget, skal du være
meget velkommen, uden at føle dig forpligtet, til mere end det, du vil.

Med venlig hilsen
Jan Trøjgaard

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]