Re: [MOEDE] Grillmesteren anbefaler :-)

Jesper Krogh wrote:

> Fra sidste bestyrelsesmøde.. referat endnu ikke offentliggjort:
> Grilludvalg. Jan er officiel tovholder med ansvar for officielle
> SSLUG-grill-arrangementer. Næste arrangement, i anledning af
> SSLUGs 11-års fødselsdag, bliver den 27. maj.
>
> Kan i ikke "joine" kræfter?
Jeg er frisk og det har jeg jo så også lovet at være.

Jeg laver grillwiki'en søndag 13/05, og annoncerre (det kan jeg ikke stave)
det når Poul Erik og jeg har pudset den til.

er du frisk på at kigge på grillwiki'en når jeg er færdig, Poul Erik?

Med venlig hilsen
Jan Trøjgaard

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]