Grillmesteren anbefaler :-)

Hej

Hvis vi skal have en grill-dag her i foråret i fælledparken , så er lørdag d 19/5 ved at være sidste chance.

Det er næste weekend Det er ganske vist weekenden efter kristiluftfart så der kan jo være nogen der holder fredagen fri og tage i sommerhus eller på familiebesøg. Men weekenden efter er pinse. og så er det allerede sommer.

Vejrprognosen er i øvrigt fin men selvfølgelig noget usikker.

http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/byvejr_danmark.htm?by=1000

Poul-Erik

PS. Jeg har tidligere lover at lave en stor portion hjemmelavet
Barbequesource, det gør jeg gerne, det vil koste 10 kr per mand, og jeg vil gerne have en tilkendegivelse på hvor mange jeg skal lave til.

Skulle der blive overskud ryger de bare ned i grillkassen til kul og lignede.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]