Re: [MOEDE] Foredragsrække om servere!

Jan Trøjgaard wrote:

> Hej Keld, det er nemlig dig jeg mener ;-)

> Nu det er om spamassasin, Razor og greylisting, så ville det være perfekt,
> hvis vi fik lavet foredraget om opsætning af mailserver først, jeg mener
> det var Henrik eller Mikkel, måske begge to, husker det dog ikke
> nøjagtigt. Men fedt at du gider, vi finder bare en dato ;-)
Det lader ikke til at der er nogen der melder sig til at lave en runde med
opsætning at selve emailserveren.
så jeg tænkte på at du kan køre foredraget om Spamassasin, Razor og
Greylisting, når du har tid?

Med venlig hilsen
Jan Trøjgaard

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]