Re: [MOEDE] Foredragsrække om servere!

Keld Jørn Simonsen wrote:

> Ja, det er jo nok mig du mener.
Hej Keld, det er nemlig dig jeg mener ;-)

> Ja, jeg kan godt, men vi skal lige finde
> en onsdag, hvor jeg kan, der er en del onsdage der er afsat til anden
> side.
Nu det er om spamassasin, Razor og greylisting, så ville det være perfekt,
hvis vi fik lavet foredraget om opsætning af mailserver først, jeg mener
det var Henrik eller Mikkel, måske begge to, husker det dog ikke nøjagtigt.
Men fedt at du gider, vi finder bare en dato ;-)

Med venlig hilsen
Jan Trøjgaard

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-06-01, 02:02 CEST [an error occurred while processing this directive]