Re: [MOEDE] Kulturnats arrangement -> Næste planlægningsmøde d. 30 august.

I sslug.moede, skrev Jesper Krogh:
>  I aften blev vi enige om mange ting.. det meste er her:
>
>  http://wiki.sslug.dk/index.php/KulturNat

Jeg har snakket lidt med Björn om lokalerne og vi har fået mødelokalet
bag auditoriet også. Der er ca. plads til 20 mennesker derinde.

>  Måske skulle vi strategisk placere et installationsarrangement 1-2 uger
>  efter kulturnatten og have det til at reklamere med på aftenen.

Hvad syntes folk om den ide?

Folk der har lyst til at give en hånd med på dagen, må også gerne skrive
sig på Wikien, så vi ved at vi kan regne med dem. :-)

Jesper

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-08-01, 02:03 CEST [an error occurred while processing this directive]